Wish List

12:43:00

Moja predhodna wish lista nije bila ni na pola ispunjena,jer sam u nekom trenutku i digla ruke od nje,i neke stvari nisam mogla da piuštim sebi,mada,ni ova nije nista skromnija,šta više, daleko je luksuznija od prošle,ali kako imam i veću zaradu mozda je i ispunim,i počastim sebe ovim divnim stvarčicama.
Moj plan je da svaki proizvod koji kupim,precrtam,a ukoliko budem htela još nešto da dodam,to i uradim. Videćemo koliko ću se držati tog plana.
Neću stavljati linkove niti bilo kakav opis ispod fotografija,ali ću na dnu ostaviti dva linka jer su fotografije preuzete sa ta dva sajta i tu su sve informacije,i tu ću ja naravno i kupiti svoje željene proizvode.
Stvarno ne želim ništa više da dodajem ,i ovo najviše pravim zbog sebe,a vas molim ako ste koristile nešto od ovih proizvoda,napišite u komentaru vaše utiske.Puno bi mi značilo.

















*Fotografije preuzete sa sledećih sajtova:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Baš ti je super WL, meni se nisu svidjele Aura umjetne trepavice kada sam ih vidjela baš u dućanu, ali sve ostalo mi se sviđa. :D

    CANDY MAKEUP GIRL

    ОдговориИзбриши
  2. I need the first and the last thing!
    P.S Would you like to follow each other? Write about it on my blog.
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    ОдговориИзбриши
  3. Klarisonik je jedna divna stvar ja imam i koristim. Na prvoj slici ne znam koja je marka u pitanju ja koristim Mia i stvarno vrijedi svake marke! :-) Minutu pred spavanje svako ima da obavi jedno čišćenje koje stvarno dosta znači.. Pore zatvara, ma divnooo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedva cekam da ga se dokopam! Nasla sam zamenu da utesim sebe ali sigurna sam da nije ni priblizno njemu! Uskoro,uskoro,bice u mojim rukama! A o zameni ide post!

      Избриши

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram