Aura Inches lak za nokte u nijansi br.316

13:40:00

                                   














Ovaj lak imam već par godina,upravo to je i bio razlog zašto sam želela da napišem nešto o njemu.
Moje oduševljenje,a i iznenađenje,je baš to što ga imam toliko dugo,a on nije promenio svoju teksturu.
Nimalo se nije zgusnuo, :) niti bilo šta drugo,prosto neverovatno za domaći brend,ali zaista moram da priznam da Aura ima jako kvalitetne proizvode,kao  i dobru cenu.

Uz to moram da dodam jedno kratko poređenje (koje nema veze sa ovim postom,ali ima sa kvalitetom ovog brenda),AURA ima one tečne matirajuće ruževe(ABSOLUTE MATTE),kao i NYX (SOFT MATTE LIP CREAM), i mogu vam reći da se bolje pokazala Aura,što u postojanosti,što u nanošenju (NYX ostavlja "brazde" na usnama,ne razmazuje se ravnomerno,mnogo se sporo suši i ne traje dugo,dok Aura ima sve!)

Sada da se vratimo ovom čudu od laka.Lak je neke srednje gustine, (da li sam pomenula da ga imam par godina i da je kao nov,a korišćen je bezbroj puta?! :) ) lako se nanosi,jakog je inteziteta,jedn sloj je sasvim ok,ali ja sam ga nanela u dva sloja (zbog gela,ispod njega). Suši se nekako srednje,nije presporo,što mi je ok,a postojanost mi je takodje super,traje minimum 3 dana,do 5-6 dana, (zavisi šta radimo :) ) a preko gela još i duže.Četkica je malo uža,ali je ok ,ne predstavlja mi nikakav problem.

U Inches kolekciji postoje 8 nijansi,a moja je u br. 316. Pakovanje je od 12 ml,a cena je 275 dinara.
Definitivno planiram da kupim još neku nijansu iz ove kolekcije,a moram i ovo da naglasim,postoji i Inches metalik kolekcija,pa ću verovatno i to uvrstiti u svojoj kolekciji!

Da li ste i vi koristile neki lak iz ove kolekcije,ako jeste koji,i kako su se vama pokazali?

You Might Also Like

0 коментара

Prijavite se da dobijete post na mail!

FB

Instagram